fredag 12 juni 2009

Städpanik och rymmar mobiler

Min mor tänker komma på besök. I och med det att hon inte har varit här ännu, trots att jag flyttade hit för någon månad sedan kan man tacka 32 mil för. Men haken med mamma är att hon är som den ena av städtanterna i ett visst tvprogram. Minsta dammkorn och hon hittar den. Så trots att här är städat, så måste man nu helt börja tänka som hon, för annars så får man höra det i all evighet. Så var kan man ha missat ett dammkorn eller två??

Så vad annars då... En av mina systrar var på srf (jag är avundsjuk)... Syrrans mobiltelefoner har alla haft endålig ovana på festivaler. De rymmer sin väg med någon främling. Så efter första dagen på festivaler så går det inte att nå systeryster. Men i år rymde iaf inte plånboken och husnyklarna..
Lite irriterande det där med mobilen, men inget att göra nått åt. Vet hur det är själv juh. Min förra mobil rymde förra hösten.. Det är tur att man kör med kontantkort..

3 kommentarer:

  1. Jaha! hej=D
    Därför Marie finns med här^^
    Har du flyttat? med tanke på att du skiver om "32 mil" och "någon månad sen" ...

    Kram, Anna

    SvaraRadera
  2. afan.. hur kommer detta sig?! nån speciell anledning, eller fick du ett ryck=P

    SvaraRadera
  3. haha tur Tea INTE har barn...

    SvaraRadera