torsdag 18 juni 2009

Det här är inte bra...

Det är något som är väldigt fel här just nu... Kaffet är slut.... Panik...... Dvs inget morgonkaffe... Den som säger att det ärväl ingen fara har inte träffat mig än. Jag får abstinens vid frånvaro av kaffe. Hela köret: kallsvettning, huvudvärk, humörsvängning osv.... Jag är beroende av kaffe. Har varit det hela livet. Min gammel mormor lät mig smaka på hennes kaffe när jag var omkring 3 månader gammal. Har druckit kaffe så länge jag kan minnas och det är länge... Brukar chockera mamma till och från med att dra upp saker som jag minns från 2-3 års åldern...

1 kommentar:

  1. Jag har oxå väldigt tidiga minnen=) Jag minns när min systers ponny dog, jag var bara nåt år gammal -3 kanske? och jag minns en dröm från ung. den åldern oxå *isch* ..

    SvaraRadera