tisdag 16 juni 2009

Det kommer att bli en lång dag....

Blä, när man för en gång skull ska upp tidigt (09,00) för att man ska iväg och verkligen hade behövt sova så vaknar man efter 3 timmar... efter att ha legat kvar i nästan 1 timme och försökt somna om gav jag upp.

Vi ska ner till skåne i dag, först 4 timmars körning hem till mina päron och ta en kopp kaffe och sedan ska vi bort till hålan där jag bodde tidigare och hämta saker som jag har kvar. Förhoppningsvis är min far hemma så att vi kan låna hans jobbebil. Men troligtvis så får man fråga syrran om hon kan följa med med sin bil. Och sen till päronen och lämna det som inte får plats i våran bil. Vi kan inte stanna och sova över, för sambon ska jobba igen i morgon. Så det blir en lååång dag idag. L tyckte vi skulle komma inom och ta en kopp kaffe när vi är i hålan som gudarna glömde. Vi får se om vi hinner. Hade varit kul att träffa henne och studera hennes 6 månader gamla(unga) babymage... Enligt henne så är hennes mage stooooor. Hoppas M är hemma och kan joina oss hos L i så fall. Hade varit kul och se hur sambon hade fixat tjejmaffian samt L´s mor i samma rum.. Haha.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar