söndag 5 juli 2009

Båtkarneval

Japp, det var båtkarneval nere i byn i helgen. Vi var nere en sväng igår och nu idag under kvällen. För nere vid bårkajen var det spelning. Nu var iofs 1:a förbandet och huvudartisten inget jag diggar men 2:a förbandet var helt underbara.. Så håll öronen öppna efter bandet Nolltresex... Hoppas de kommer gå långt... Det första förbandet hette Zakarias och de söööög fett.. Och kvällens huvudartist? Och härmed skäms jag nu ordentligt. Jag erkänner jag har precis sett Jan Johansen Live.... (och jag vet inte vad det tog åt mig men jag sjöng med för fullt... Mycket pinsamt, och jag funderade faktiskt på att gå fram o sno en autograf men lyckades återfå mitt vett igen)

2 kommentarer:

  1. Ah, men Jan Johansen är faktiskt en trevlig artist att höra på=)

    SvaraRadera
  2. Sant, men inte riktigt min stil dock.

    SvaraRadera