lördag 14 november 2009

Mode tsss bara skit enligt mig

Det har väl knappast undgått någon det här med alla dessa "mode" bloggar som finns nu för tiden. Jag erkänner att jag inte precis är något fan av det sk mode som går. " Åh det äääär sååå snyggt" osv osv osv och allt jag kan tänka är "Vad i hela helv*** menar de?" För jag tänker vara ärlig här, i stort sett allt som har varit "mode" de senaste 15 åren har sett ut som skit och dessa stackars modefanatiker ser ut som vandrande skyltar som säger "se på mig, jag är desperat efter att få vara inne och populär att jag klär ut mig som en fågelskrämma i allt som är mode o inne". Varken snyggt eller bekvämt. Ingen ser ens bra ut i dessa sk modeplagg. Har dessa mode-fans någon tur kan de om en 2-3 år kanske se på fotona utan att skämmas eller köra med exorsism eller nått. Jag tänker iaf fortsätta köra med mitt eget race med det jag gillar och trivs i, för här skämms jag inte för mina foton varken från förr,nu eller ens i framtiden.

1 kommentar:

  1. jag har tänkt många ggr - hur fan tänkte jag där och vem sa till mig att det såg bra ut??!!! Men jag kör oxå mitt eget race och det gillar jag, för dagens mode är inte heller min grej=/

    SvaraRadera